Tuesday, April 19, 2011

: c.H.A.p.T.e.R : mY purPle gOne

haha..ni post sje2 jer..hehe...setelah melihat kembali my background, i decide to go black...

coz it's look very nice compare tu my original background..soo, it not be a purple boy....

but, i still use the original font color..just changing background..
i tukar ni pn coz bile fendi post my blog pic kt dlm blog die n i realize something wrong..

so i decide balik n i choose black..hehhe..anyway i got new netbook..soo when i deco my blog..it's appear with my lappy range..so tu yang i susah nk decide background size..hehe

credit to fendi coz post blog i kt dlm blog u..hehe..

1 comment:

  1. purple still nice bradehh! ouh! coz aku scroll screen.. tuh yg jadik besar kecik.. adoi.. hoohoh.. kalo standard nye screen, memang ngam.. hhaha..!

    ReplyDelete