Wednesday, March 23, 2011

: c.H.A.p.T.e.R : maaf

for me maaf was a sense makes a human to be a better person and was a valuable experience..
someone will as for a forgiveness when he seem to do something wrong to someone else..



actually why i'm wrote this because i buat something wrong kat my friend..
i'm over joking ngan die n sampai at one moment die panas ngan aku..
i don't aspect la smpi cmni n it was my fault pun coz over sgt..(padan muke aku..haha)



al maklum laa..time tu my hormon reach to the very high level n x tau lak cosing a lot of damages..haha
my friend ni ade history gado2 ngan my other friend n lme gak nk baek...
tapi bkn gado tumbuk2 tuh...just x tegur la klu jumpe..
Maybe org nmpk mcm kecik je tp when ego bertemu ego...
this thing will become more worst then yg sepatutyer...


I actually da mohon apology kat die hope die akan terima...
walaupun drpd kelakuan die masih lagi touching lg ngan aku..but i know he need some space..
haha..da macam girly aku tgk..x de la grau2 jer..hehe..
for the boss for the egoism person is the forgiveness...



life isn't enough without conflict even it's a good things or not...
something happen for a reason and what it should be...


No comments:

Post a Comment