Tuesday, May 10, 2011

: c.H.A.p.T.e.R : Be Strong My Fren

Salam sumer...firstly nk ckp sori la coz da lme x update blog...maklumla bru lps final exam...time exam ritu x smpt nk update cmpur mls...hehe..(tgh smgt stdy..haha)..byk sbnr ye update..tp i rse bende nih lagi important..7 hb 5 ritu ptg...aku ngan azim tgh otw blik ipoh dr kl..sbnrye we all sume fendi, azim n aku blik cuti semester..kebiasaan ye kami balik 3 org la cam sem lps..we all sume kne g kl dlu sblm blik ke kmpg msing2...hehehe..cuti mate jap kat kl...bile blik ipoh lak aku ngan azim je coz fendi blik ganu..tp lewat skit dr kteorg..

Purpose aku nk cite nih bkn la psl kteorg blik..tp mse aku n azim blik ke ipoh ptg tu..satu kejadian menimpa kwn ku bernama Suhaimi Sapar...die pn otw blik gak ptg tuh..tp kami telah dpt berita keesokannya die accident..sye pn terkjut laa..dpt berita tu pn dr fb..fendi yg post..fendi pn dpt tau dri kakak die yg update kat wall suhaimi..terdiam la jgk dgr brita tuh..tmbh lagi die kritikal tp alhamdulillah die sedar...just x leh bukak mata n bercakap jer.....yg buat risau,die accident moto..tau2 la moto klu accident camne...tp aku sndri pn x tau die accident ngan ape..

Syukur laa..kuasa allah..hari ni keadaan die da tnjuk peningkatan skit..lebam kt muka da susut..kaki die da mula merah balik...(ni pun akak die yg update)...aku tiap2 mase kot bukak fb just nktau perkembangan die..huhu..smlm die operation..tp x tau la jd ke x....lgpun aku da smpi umah..klu kt kl ritu..nk jgk aku blik jb jap g tgk die...

Ape yg aku harapkan die cepat sedar dan sembuh...n hope kwn2 ku sume byk2 la doakan die...aku yakin..suhaimi kuat org yer..i'll pray for u my fren..

No comments:

Post a Comment